Verwarming

Verwarming

Geef aan waar het probleem zicht bevindt, en wat het probleem is. Dan leest u gelijk welke stappen u het best kunt nemen.
Waar is het probleem *
Wat is het probleem *
Wat is het probleem *
  1. Als de CV-ketel zich niet in uw woning bevindt, doe dan een melding. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit meestal dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie. Dit hang af van de contracten die de VvE heeft afgesloten.
  2. Het bijvullen van uw eigen CV ketel is uw verantwoordelijkheid
  3. Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.
  4. Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.
  5. Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.
  1. Afhankelijk van de overeenkomst die uw VvE heeft afgesloten zijn radiotoren uw eigen verantwoordelijkheid, of die van de VvE.
  2. Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.
  3. Als een radiator niet meer warm wordt, is mogelijk de thermostaat defect. Neem contact op met uw verwarmingsinstallateur, of de VvE als u van mening bent dat dit een VvE aangelegenheid is.

Indien u een melding doet voor een probleem dat onder uw eigen verantwoordlijkheid valt, en wij lossen dit op, worden de kosten gefactureerd aan de eigenaar.

Meldt het aan de VvE beheerder via onderstaande knop