Hoe dien ik een reparatieverzoek in

Het indienen van een repartieverzoek: • Stap 1 (inloggen VvE Ledenportaal) • Stap 2 (openen Menu) • Stap 3 (mijn Pagina) • Gebouwbeheer Bij het openen van de button ‘’Reparatieverzoek melden’’ komt u in het portaal voor het melden van een schade of gebreken. Hier kunt u de schade melden. Als bijlage ontvangen wij graag […]

Wat heb ik nodig om in te loggen

U kunt uw separaat toegezonden documenten gebruiken om in te loggen. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn in twee verschillende brieven verzonden, dit heeft te maken de veiligheid. Elk lid ontvangt persoonlijke inlogcodes, daarmee kunnen leden niet in uw saldo, bankgegevens of reparatie verzoeken kijken. U kunt door middel van de inlogcodes de gebruikersnaam en het wachtwoord […]

Notulen ontvangen

Wilt u de notulen van de vergadering digitaal inzien? U kunt deze terugvinden op het portaal. U kunt de notulen vinden door onder het kopje ‘Administratie’ te kiezen voor ‘Vergaderingen’. Hier ziet u een overzicht van alle vergadering van uw VvE. Door op de datum van de vergadering te klikken opent u de vergadering en […]