Hoe dien ik een reparatieverzoek in

Het indienen van een repartieverzoek: • Stap 1 (inloggen VvE Ledenportaal) • Stap 2 (openen Menu) • Stap 3 (mijn Pagina) • Gebouwbeheer Bij het openen van de button ‘’Reparatieverzoek melden’’ komt u in het portaal voor het melden van een schade of gebreken. Hier kunt u de schade melden. Als bijlage ontvangen wij graag […]

Wat heb ik nodig om in te loggen

U kunt uw separaat toegezonden documenten gebruiken om in te loggen. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn in twee verschillende brieven verzonden, dit heeft te maken de veiligheid. Elk lid ontvangt persoonlijke inlogcodes, daarmee kunnen leden niet in uw saldo, bankgegevens of reparatie verzoeken kijken. U kunt door middel van de inlogcodes de gebruikersnaam en het wachtwoord […]

Waar staan de huisregels omschreven

De huisregels zijn door de VvE vastgelegd in een Huishoudelijk Reglement (HHR). In dit reglement zijn leef- en gebruiksregels opgenomen. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld de kleur en het type zonneschermen, het verbod op het plaatsen van plantenbakken op de galerij en de afspraken over het gebruik van de gemeenschappelijke ruimten. Iemand die overlast […]