Het indienen van een repartieverzoek:
• Stap 1 (inloggen VvE Ledenportaal)
• Stap 2 (openen Menu)
• Stap 3 (mijn Pagina)
• Gebouwbeheer
Bij het openen van de button ‘’Reparatieverzoek melden’’ komt u in het portaal voor het melden van een schade of gebreken. Hier kunt u de schade melden. Als bijlage ontvangen wij graag foto’s. Hiermee kunnen wij onze aannemers goed informeren. Heeft u vragen? Gebruik hiervoor het contactformulier. Zodra u het reparatieverzoek heeft ingediend, zal er door de betreffende ingeschakelde aannemer contact worden opgenomen. Het is via het VvE Ledenportaal mogelijk om uw reparatieverzoeken in te zien.
Het inzien van uw eigen repartieverzoeken:
• Stap 1 (inloggen VvE Ledenportaal)
• Stap 2 (openen Menu)
• Stap 3 (mijn Pagina)
• Mijn Reparatieverzoeken
Bij het aanklikken van de button ‘’Mijn reparatieverzoeken’’ komt u in uw portaal voor inzicht in uw reparatieverzoeken van de VvE. Zichtbaar zijn:
• Lopende verzoeken
• Afgeronde verzoeken
• Opmerkingen van leveranciers/aannemers